Kompetencje lidera a strategia biznesu
Rozwój liderów to proces spersonalizowany, a jednocześnie dopasowany do potrzeb organizacji.
Rozwój kompetencji przyszłości w grupie osób zarządzających to dziś jedno z kluczowych wyzwań strategicznych organizacji. W dynamicznej i niepewnej rzeczywistości gospodarczej liderzy muszą nie tylko zarządzać ludźmi i procesami, ale również być katalizatorami zmian, strażnikami wartości i łącznikiem pomiędzy celami biznesowymi a potrzebami zespołów. Dlatego inwestycja w rozwój kompetencji menedżerskich nie jest już fakultatywnym dodatkiem, ale fundamentem długoterminowej przewagi konkurencyjnej.
Pierwszym krokiem do efektywnego wspierania liderów przyszłości jest określenie, jakich kompetencji organizacja faktycznie potrzebuje w odniesieniu do zdefiniowanej strategii biznesu. To nie moda na określone szkolenia czy kursy powinna wyznaczać kierunek, lecz analiza procesów biznesowych, strategii firmy i oczekiwanych wyników....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)